Pages

Wednesday 18 March 2015

I actually know, but I don't want to say it.

Assalammualaikum

Selalu saja datang sini, membaca post-post lama dan terus membaca.
Kenapa selalu begitu?

I have a problem. I think.
Last night, I can't sleep because there is something but it's fade as always on my mind.

Magically.
My mind plans for me without I work on it. 
So sometimes it's good because I have solution for most things. 
But the worst part is when I have thousands of solutions, but none I really need it.

Huaa..

I often say that to myself. But I actually know. I actually know but I don't want to say it.
I learned about life from other people life. People who I don't know and don't know anything about me. The reason is? I'm tired of chasing yang entah aku sendiri tidak tahu apa. And I just feel semacam rindu kali. Rindu pada siapa, itu tidak penting.

Kalau boleh cipta 'cancel' dalam mesej yang sudah dihantar,
kan bagus?

Planning is just planning,
kau rancang macam mana sekalipun,
ada Tuhan tahu yang tentukan.

Aku sedar, dan masih mahu belajar menulis, juga aku masih belajar tentang kehidupan.

And now, I'm back to my blogging self again.

Tepuk tangan, senyum segaris.

Nanti aku cuba lagi, menulis daripada jatuh.

kredit: champak


P/S: Maaf, lagi contengan. Biarkan aku sendiri.

No comments:

Post a Comment