Pages

Wednesday 23 July 2014

Giatmara.. it seems, I miss it.

Assalammualaikum.

Post kali ini tentang giatmara dan pengalaman di sana.
Sepertinya, aku rindu. Jadi, aku tulis.

sejujurnya.
Pingu - Satu nama. Gelaran oleh mereka. Teman-teman di Giatmara Kudat.

Mungkin, umur kami jauh bezanya.
Mungkin, fizikal kami jauh bezanya.
Mungkin, perwatakan kami jauh bezanya.
Mungkin, status kami jauh bezanya (ada yg dah kahwin).
Mungkin, fikiran kami jauh bezanya.
Mungkin, cara jalan kami jauh bezanya (itulah sebab saya kena panggil Pingu).
Dan, mungkin kami banyak bezanya.

Tetapi, bersama mereka selama beberapa bulan. Sudah cukup aku taut memori dalam ingatan.
Rindu ketawa mereka. Rindu suara mereka. Rindu telatah mereka.

"Terima kasih kerana pernah bersama saya. Sabar dengan karenah saya, sabar, sabar, dan terus bersabar. Saya belajar sesuatu dari episod kita bersama."

kek, kak amy buatkan. saya terharu tw.

zaida.

kak rohani, alisia & me? (abaikan perangai)

kak rohani, kak amy & me? (abaikan perangai)
geng katak.

abg mujal, kak por, zaida, kak rohani & kak amy.
miss them.


the last picture with them, before i leave go to IPDAS.

p/s: maaf jiwang sikit. ehehe.




No comments:

Post a Comment