Pages

Saturday 23 July 2016

Tulisan rindu.

untuk hal hal yang menyakitkan hatiku walaupun sekecil apa pun tapi aku cuma berdiam diri
untuk silap ucap kau buat aku berkecil hati tapi aku cuma berdiam diri
untuk kata kata aku kepadamu waktu kau terus terusan buat tidak tahu tapi aku cuma berdiam diri
untuk entah ke berapa kalinya kau memungkir janji tapi aku cuma berdiam diri
untuk luka-luka pedih yang kau tekapkan di hatiku tapi aku cuma berdiam diri
untuk setiap satu kegalauan yang aku rasakan waktu kau mahu meninggalkanku tapi aku cuma berdiam diri
untuk kesibukanmu yang perlu aku sepatutnya aku pinjam tapi aku cuma berdiam diri
untuk senyap kau yang tiba tiba hilang entah ke mana tapi aku cuma berdiam diri

Entahlah tapi aku tidak tahu kenapa aku berdiam diri.

Sebab aku rindu.

Kau tahukah aku rindu?

No comments:

Post a Comment