Pages

Monday 10 November 2014

Mahu bercerita tentang kenangan??

Assalammualaikum.

Cuma, ada sesuatu buat aku mahu menulis di blog ini.
BANYAK

Mahu bercerita tentang kenangan?
Apabila diriku bercerita tentang kenangan, akan terpahatlah paku memori tentang ini,
Kolej Matrikulasi Labuan.
Sejauhmana aku cuba melupakan, tetap ianya makin kuat kembali dalam ingatan.

Di situ, aku menemui diriku sebenar,
setelah 17 tahun sia-sia tidak mengenal Tuhan.
Di situ, aku bersama mereka yang berhati indah,
menuju Tuhan penuh cinta.
Ukhwahnya luar biasa.

Berjalan, makan, mabit, ketawa, study, taalim dan sebagainya.

Allahuakbar, aku tidak mahu lupakan kenangan itu.

"Izinkan aku Ya Allah, untuk mencintai mereka."
________________________________________________________

Sekian, ini sahaja. 

Masa depan, aku ingin menulis cerpen Tentang Sesuatu. 

Nantikan.


No comments:

Post a Comment